چگونه به استفاده از رنگ در طراحی وب سایت چشم انداز فعلی از رنگ در طراحی وب سایت جالب در مورد فکر می کنم. اکثر وب سایت نگاه بیشتر یا کمتر، همان، هنوز رنگ می تواند یک ابزار قدرتمند در طراحی. من در تلاش نیست به دولت این عنوان هر چیزی انقلابی یا به عنوان یک مشاهده فوق العاده ای. اما اگر ترین وب سایت ها دارای طرح های رنگی مشابه، به چه معنا است برای رنگ؟ در واقع، آن استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت معنی زیادی است. دنیایی را تصور کنید که در آن هر وب سایت رنگارنگ بود – آن را احتمالا بسیار زیبا و رنگین کمان پر می شود، اما بدان معنی است که هیچ چیز ایستاده بود. مثل این است که در هر بند پررنگ در مقاله خود را است. بنابراین، زمانی که طرح رنگ خاموش هستند، آن را برای بسیاری از فرصت های اجازه می دهد تا.

جلب توجه به چیزی که می خواهید

پس زمینه سفید و متن سیاه و سفید – اکثر وب سایت ها با یک نگاه سیاه و سفید پایه شروع می شود. رنگ در می آید به عنوان لهجه که شما را به نگاه مکان. به همین دلیل وب سایت ها با رنگ پر نیست – آنها از آن استفاده کنید تا شما را به در دکمه ها، سرفصل و یا لینک را نگاه کنید.

استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت

استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت خاکستری رنگ

نگاهی پر جنب و جوش، به عنوان مثال، هنگامی که شما زمین برای اولین بار در صفحه اصلی خود پس زمینه و تصاویر سیاه و سفید می باشد. آرم، فراخوانی برای اقدام و منو همبرگر زرد روشن است. آنها ایستادگی کردن و گرفتن توجه خود را به سرعت.

مثال دیگر Takeit است. زمانی که شما برای اولین بار در صفحه اصلی خود را زمین شما با یک پس زمینه آبی بزرگ استقبال. با این حال، هر چیز دیگری سفید است. تیتر بزرگ که در جلو و مرکز استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت نیز در مرکز توجه قرار. مدت کوتاهی پس از چشم خود را متوجه دکمه کوچکتر اما هنوز هم قابل توجه فروشگاه App. و این که چگونه رنگ می تواند توجه کاربر را هدایت کند.

Takeit درست شخصیت

رنگ فوق العاده است زیرا می تواند یک تن و خلق و خوی برای یک وب سایت و یا نام تجاری تعیین شده است. جاسوس یک سرویس برای شلوارک پروژه ایجاد شده است و سایت خود را شروع می شود با تن زمین سبک تر است. شما به عنوان پایین صفحه اصلی خود شما سایه دلپذیر از قهوه ای، زغال چوب، سبز و حتی صورتی را مشاهده کنید. تن زمینی نگاه گیری حرفه ای و زیبا برای یک تاثیر بزرگ به نمایندگی از شرکت می باشد.

رنگ برای طراحی وب سایت

یک روز جالب یک وب سایت برای تعیین این است که “در یک جزیره کوچک در Oslofjord عجیب و غریب، کنفرانس یک روزه.” شما قطعا یک حس عجیب و غریب و متفاوت زمانی که شما پس زمینه قرمز با متن قرمز در بالای آن. این چیزی است که ما هر روز می بینیم نیست. به نظر می رسد اما مهمتر از رنگ انتقال “عجیب و غریب” شخصیت از این رویداد به طور واضح.

یک روز جالب : ایجاد یک بیانیه بزرگ همراه با استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت

ساخت یک بیانیه از طریق رنگ می تواند واقعا سرگرم کننده است. شما باید مطمئن شوید که رنگ و خارج از غرفه و کاغذ برداشته توجه به کاربر. آسان است. اما آن را نیز کرده است که استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت یک انتخاب رنگ خوبی برای بیانیه بودن ساخته شده است. شما نمی توانید فقط انتخاب هر رنگ نئون، آن را به این حس را برای هدف کلی از صفحه و نگاه و احساس آن است.

نگاهی به صفحه فرود برای دل شکسته سمفونی. هنگامی که شما را در سایت خود زمین، شما با یک پس زمینه صورتی روشن بدتر میشه. این چیزی است که شما می خواهم از یک سمفونی انتظار نیست. در عوض، شما می خواهم انتظار رنگ آرامتر به عنوان سمفونی هستند ظریف تر در نظر گرفت. اما، نه این یکی. دل شکسته سمفونی پر جنب و جوش، سرگرم کننده و خلاق است. بنابراین، صورتی گرم را حس می کند.

دل شکسته سمفونی

رنگ نیز می توانید استفاده برای هدایت یک کاربر به همراه یک جریان. این دقیقا مانند هدایت چشم کاربر مانند در مثال بالا از Takeit اما کمتر شدید است. رنگ می تواند ظریف و نیازی به دراماتیک و یا بیش از بالا به منظور کمک به هدایت یک کاربر همراه وجود دارد. این به خصوص مفید است که رنگ در میان یکدیگر منسجم هستند. این اساسا چگونه رنگ نام تجاری کار می کنند.

نگاهی مارول یا Dropbox به. هر دو از این برنامه ها طرح های رنگی بزرگ است که عمدتا آبی هستند. اما شما ببینید رنگ های دیگر در گرافیک خود را مانند سبز، نارنجی و یا قرمز که به خوبی متناسب با هم. آن را مانند آنها را حس.

این دو رنگ راهنمای طرح کمک کاربران همراه آنها به عنوان حرکت به پایین صفحات برای ساخت یک جریان منسجم و دلپذیر است.

Dropbox به

نوع دیگری از مثال طرح ابتکاری بوم است. آنها با استفاده از رنگ سبز برای هدایت یک کاربر همراه صفحه خود در حالی که اسکرول. شما بسیاری از رنگ به منظور ایجاد یک جریان بزرگ استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت به دنبال لازم نیست؛ آن را دست یافتنی با یک رنگ است. طرح ابتکاری بوم کند پیوستن به یک بزرگ در هدایت کاربر تنها با سبز خود را.

استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت

طرح ابتکاری بوم

یک ترفند جالب را با رنگ است که شما از آن استفاده کنید را از طریق تصاویر. عناصر UI تنها کسانی نیستند که است که می تواند برخی از رنگ به یک وب سایت اضافه کنید. با ظهور عکس پس زمینه و عکس های محصول بزرگ در صفحات فرود آن را یک ایده خوب را امتحان کنید به استفاده از ترکیب بندی تصاویر را به رنگ به طرح های خود را است.

CartoDB

CartoDB یک برنامه است که به شما کمک کند داده های مکان های بصری است. چه راهی بهتر برای نشان دادن چگونه بزرگ خدمات خود را از با نشان دادن یک نقشه زیبا؟ این دقیقا همان چیزی است که آنها در بالای صفحه اصلی را انجام دهد. و رنگ – – به صفحه این یک راه عالی برای محصول خود را به برای خود صحبت می حالی که اضافه کردن علاقه بصری است.

صحبت از محصول که برای خود صحبت می کنند، ETQ خیلی اجازه دهید کفش خود را تحت الشعاع قرار دادن UI خود را. وب سایت در سبک خود که گسترش به رنگ و همچنین نسبتا کم است. آنها را به جای تمرکز بر روی کالاها. اگر چه نه همه کفش خود را رنگارنگ مثل یک در به عنوان مثال می آن هنوز راه طولانی استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت به اجازه کفش بود که بزرگترین دوره رنگ در طراحی خود می رود. این واقعا اجازه می دهد تا کفش را به ایستادگی کردن.

ETQ چه کسی نیاز به رنگ به هر حال؟

جالب است به دیدن وب سایت بدون رنگ، TOO. گاهی اوقات استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت شما به آن نیاز نیست. وب سایت هنوز هم می تواند زرق و برق دار بدون رنگهای قرمز، سبز و یا بلوز. طرح های رنگی سیاه و سفید می توانید ظاهر لازم را ایجاد و احساس را برای یک نام تجاری و همچنین ایجاد یک بیانیه.

سربازان ویژوال

سربازان ویژوال کند فقط خوب است، بدون رنگ، درست مثل نمونه کارها توماش Wysocki است. هر دو سایت یک ظرافت خاصی به آنها. آنها گرفتن توجه خود را به دلیل فقدان کلی از رنگ. شما به دنبال برخی از اشاره کمی از آبی یا سبز در یک فرهنگ و هنر و یا یک لینک اما آن وجود ندارد. و این درست است. فقدان رنگ بخشی از نام تجاری این دو سایت است. آنها هر دو شیک و نگاه بزرگ در فقط سیاه و سفید. نمونه کارها توماش Wysocki است

نتیجه گیری

همانطور که می بینید رنگ قدرتمند است. رنگ می تواند بسیاری از مسائل برای یک طراحی انجام دهید اگر شما آن را اجازه. رنگ می تواند چشم راهنمای کاربر، کمک به هدایت یک کاربر استفاده از تنوع رنگ در طراحی وب سایت از طریق یک جریان و همچنین ایجاد یک بیانیه بزرگ است. رنگ پر از شخصیت است و می تواند سرگرم کننده برای کار با. شخصا فکر می کنم رنگ، یا عدم آن، زندگی را به یک طراحی. بنابراین با آن لذت ببرید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *