مدت زمان آنلاین نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا ابزار ردیابی های ۱ کلیک ردیابی زمان و کمک می کند تا شما را ببینید که در آن زمان خود را می رود. نسخه رایگان و پرداخت در دسترس هستند. iDoneThis یک ابزار مدیریت باور نکردنی است که من با دید بی سابقه ای به بهره وری و مناطق که در آن ما نیاز به بهبود ارائه شده است.

نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا و شرح مختصر آن ها

ابزار توییتر قدرتمند برای ردیابی زمان واقعی، سازماندهی، و تعامل. بسیار آسان نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا برای مدیریت حساب های متعدد، به روز رسانی برنامه و خوراک فیلتر. StayFocusd بهره وری خود را افزایش می دهد با محدود کردن مقدار زمانی که شما می توانید در وب سایت های وقت تلف صرف. خدمات تجزیه و تحلیل شخصی است که شما نشان می دهد چگونه می توانید وقت خود را صرف و ابزار فراهم می کند به شما کمک کند پربارتر باشند. Evernote یک ابزار عالی برای توجه داشته باشید مصرف و به اشتراک گذاری با دوستان و یا مشتریان شما است. Trello بی نهایت انعطاف پذیر و فوق العاده آسان برای استفاده از ابزار برای برنامه ریزی پروژه های شخصی است. Trello نگه می دارد آهنگ از همه چیز، از تصویر بزرگ به جزئیات دقیقه.

نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا

Dropbox یک سرویس است که امن، همگام سازی، و آسان برای طراحی سایت ایرنا به اشتراک گذاشتن نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا فایل های خود را نگه می دارد است. به عکس های خود، اسناد، و فیلم ها در هر نقطه و هرگز دوباره یک فایل از دست بدهند.

فضای فوقانی

فضای فوقانی یک پلت فرم سلامت دیجیتال است، ارائه جلسات مراقبه های هدایت شونده و آموزش تمرکز حواس برای تعادل بهتر کار / زندگی.

اسکایپ

تماس های رایگان با تیم خود، مشتریان و همچنین نکات جدید طراحی وب سایت ارزان و زیبا دوستان و خانواده خود.

موج نرم افزار حسابداری

حسابداری زیبایی طراحی سایت بسیار مهم است و باید در حالی که سفر نادیده گرفته شود. ابزار حسابداری موج ۱۰۰٪ رایگان، امن، و حسابدار تایید شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *