وب نکات اصولی طراحی سایت ارزان موضوعات داغ طراحی ۲۰۱۶: کارت چگونه طراحی تسلط طراحی جری کائو • وب سایت ۲۰۱۶ مارس ۲ • ۰ نظرات عملی آنها به عنوان بصری جذاب، رابط کارت بیشتر از یک روند است. با ۲۰۱۴ مارک اولین بار استفاده از اینترنت همراه بیش از دسکتاپ، طراحی وب در حال حاضر طرفدار صفحه نمایش کوچک به عنوان طراحی پاسخگو اجباری شود. نتیجه: ساده سبک رابط مانند طراحی مسطح جدید، مینیمالیسم، و به خصوص کارت های محبوب تر از همیشه هستند.

چگونگی طراحی سایت ارزان

منبع: قبلا بله سودمندی از الگوی کارت UI فراتر از زمان بارگذاری می رود و ترجمه در اندازه های مختلف صفحه نمایش. نیش اندازه محتوای منطبق بر دامنه توجه بسیاری از کاربران وب (به خصوص در دستگاه های تلفن همراه). پرورش یافته توسط Pinterest و پس از آن محبوبیت توسط سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، کارت UI ها هم اکنون می توانید در سراسر وب سایت همه صنایع یافت می شود. به همین دلیل آنها مفید هستند، چگونه آنها را به طراحی پاسخگو و مواد مناسب و چه انتظار از آنها را در آینده: در این مقاله، ما ظهور الگوی کارت UI اکتشاف.

نکات اصولی طراحی سایت ارزان کانتینر سبک طراحی چیست؟

برای درک این الگو، شما ابتدا باید کارت خود را درک کنید. کارت اساسا ظروف کوچک از هر یک از اطلاعات، با هر یک از کارت به نمایندگی فکر منحصر به فرد خود را دارد. تصاویری، متن، لینک ها، و غیره – – اما همگی در یک موضوع واحد تنها کارت می تواند همه نوع محتوای نگه دارید.

پر کردن صفحه نمایش با چنین ظروف مستقل از اطلاعات آن چیزی است که نگهبان را “مدل ظرف.” این یک پاک کننده mucher و رابط فورا قابل فهم، هماهنگ مرور سریع فراهم می کند که کاربر می تواند مستقیما به آنچه که هستید، برای رفتن. (در بالا از آن، این روش خود را به کنترل حرکت، که ما در زیر توضیح خواهیم داد بوجود می آورد.)

نکات اصولی طراحی سایت ارزان

مفید و جذاب: به نفع الگوی کارت UI دو برابر است. Trello کاربران امکان می دهد هر یک از کارتهای آنها می خواهند. هر کسی می تواند “به انجام” کارت ایجاد و دسته بندی آنها را به عنوان مورد نیاز است. نه تنها این نشان از انعطاف پذیری کارت، آن را نیز قدرت سازمانی آن نشان می دهد. Trello موفق به دلیل فرمت کارت خود را احساس می کند ساده تر از مدیران وظیفه لیست سبک سنتی است.

کارت UI در موبایل و طراحی پاسخگو

همانطور که در بالا ذکر شد، کارت های ارائه سازگاری عالی با چارچوب پاسخگو، باعث برخی مانند دس TRAYNOR ای Intercom به آن “آینده از وب است.” الگوی خوبی ترجمه به دستگاه های تلفن همراه برای به دلایل مختلف، که ما در حال حاضر توضیح خواهیم داد. اول، در چارچوب است که گسترش و قرارداد، طراحی سایت کارت های شبکه می توانند خود را به تناسب هر نقطه انفصال و یا صفحه نمایش اندازه بازسازی. طراحان می تواند کاملا انعطاف پذیر با نسبت نکات اصولی طراحی سایت ارزان ابعاد کارت (به علاوه چگونه گروه از کارت های متناسب با هم). به عنوان مثال، شما می توانید یک عرض ثابت با ارتفاع متغیر تعیین می کنند، با استفاده از فاصله سازگار بین کارت.

مقایسه تصویر بالا از The Verge به دید تلفن همراه خود را در زیر

در آستانه منبع: آستانه (تلفن همراه) توجه کنید که چگونه متن، تصویر، و سبک رنگ آمیزی و همچنین یکسان باقی می ماند. کارت برای یک تجربه خاص در دستگاه اجازه می دهد. شما می توانید این مزیت در بازی برای کتابخانه طراحی رایگان نکات اصولی طراحی سایت ارزان ارائه شده توسط UXPin را ببینید. توجه کنید که چگونه پاک طرح مقیاسهای بالا از تلفن همراه به دید-اندازه کامل است. دیدگاه موبایل: موبایل دیدگاه منبع: UXPin کامل اندازه دید: کامل اندازه دید منبع: UXPin

مزیت دیگر این است که چگونه متناسب با سبک کارت با ظرفیت کنترل حرکت. بر روی نکات اصولی طراحی سایت ارزان صفحه نمایش لمسی، کارت به عنوان دکمه بدون هیچ تلاش اضافی عمل می کنند. ایده ساده است: شیر کارت به تعامل با محتوا. به عنوان قانون Fitts اعمال به طراحی نشان می دهد وب، بیشتر منطقه قابل کلیک یک دکمه، آسان تر از آن است که به تعامل با. چند بار که همه ما تلاش کلیک بر روی لینک متن کوچک دستگاه های تلفن همراه؟

کارت های مواد طراحی

مواد طراحی به شدت متکی بر کارت، و نکات اصولی طراحی سایت ارزان تجزیه و تحلیل دقیق خود را از روش دارای مقدار زیادی از وزن است. توضیحات خود را از کارت های در راهنمای طراحی مواد ارزش چک کردن اگر شما به دنبال یک توضیح کامل است. در آستانه عکس های اعتباری: گوگل

آینده کارت

در حالی که الگوی کارت UI به طور مداوم تغییر شکل خود را به تناسب چالش های جدید، طراحی پاسخگو و برنامه احتمالا به رشته های طراحی ترین-تحت تاثیر قرار. همانطور که در وب موضوعات داغ طراحی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شرح داده شد، این تغییر است در بخشی به دلیل نفوذ کاغذ مانند مواد طراحی شده است بیش از برنامه های آندروید داشتن.

۱٫ تکنولوژی

کارت ممکن است برای مدت طولانی ثابت باقی می ماند. عملکرد وب را بهبود می بخشد، بنابراین بیش از حد خواهد توانایی پشتیبانی از محتوای چند رسانه ای غنی تر است. شما احتمالا بسیار دقیق تر عناصر، مانند محتوای خودکار به روز رسانی که نمی خواهد کم کردن کل تجربه را ببینید استفاده از رابط شما عکس طراحی سایت ارزان آپارات های اعتباری: با استفاده از رابط شما فیلم ها جایگزین کردن تصاویر (یک ایده است که برخی از طراحان با برای سال الناس) ممکن است محبوب تر می شوند. استفاده از رابط شما (در بالا) ویژگی های کارت های GIF متحرک که در صفحه اصلی شادی را به تجربه.

۲٫ واکنش های عمیق تر

در آینده ای نزدیک، کارت ممکن است خلاق تر از اقدام به عنوان لینک دریافت کنید. همانطور که ما با طراحی مواد را ببینید، کارت بسته به تعامل فرد متفاوت است، با ویژگی های از قبیل مرتب سازی خودکار و به روز رسانی در زمان واقعی (به عنوان مثال، پیش بینی). واکنش های عمیق تر عکس های اعتباری: گوگل ویندوز فون در حال حاضر آغاز خودکار مرتب سازی کارت، اما قطعا بالقوه وجود دارد به نفوذ پایه کاربر تلفن همراه بزرگتر است.

۳٫ اندازه

جانبی توسط سمت با روند از تصاویر قهرمان، کارت نیز اتخاذ سیاست “بزرگتر بهتر است”. کارت های بزرگ برای جزئیات بیشتر و تایپوگرافی پیچیده، که به معنی فرصت های بیشتر برای طراحی بصری لذت بخش می شود. هنگامی که به جای کارت های کوچکتر استفاده می شود، کارت های نکات اصولی طراحی سایت ارزان بزرگتر برای آزادی بیشتری را در سلسله مراتب بصری اجازه می دهد. چگونه Arkitekter عکس های اعتباری: چگونه Arkitekter چگونه Arkitekter (در بالا) مخلوط کارت بزرگ و متوسط ​​به عنوان بخشی از ناوبری آن است. برخی از کارت های لینک هستند، در حالی که دیگران به سادگی ارائه اطلاعات استاتیک می باشد. زه کش های گسترده ای جدا از کارت، فراهم می کند که مقدار زیادی از اتاق تنفس.

۴٫ ابزارهای پوشیدنی

با تشکر از گوگل شیشه ای، کارت های در حال حاضر به عنوان یک جزء اصلی از طراحی پوشیدنی UI تاسیس شده است. پوشیدنی عکس های اعتباری: گوگل در حالی که منتقدان ممکن بهینه سازی و سئو است گوگل شیشه ای در نظر فلاپ تجاری، نکات اصولی طراحی سایت ارزان دیگران فکر می کنم آن را تا شانس در بازار کسب و کار. با این وجود، پوشیدنی باید استفاده بهینه از فضا است. کارت، پس از آن، در حال انتخاب عملی ترین. بردن در تمام رسانه ها و دستگاه های، کارت های در حال تبدیل شدن یک عامل اصلی برای سازمان و عملکرد. شکل فعلی خود را ممکن است تغییر کند آنها در کنار تکنولوژی تکامل، اما حضور آنها تضمین شده است.

پس از همه، این مربع دیجیتالی به سختی از فرم اول. فراموش نکنید که، نه خیلی مدت قبل، کارت فقط ورق کاغذ که بیت از اطلاعات موجود برای یک ایده مرکزی بودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *