مسائل پیش رو در باب سئو و بهینه سازی سایت

ادمین/ فروردین ۶, ۱۳۹۵/ بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

 نظر گوگل درباره سئو

جالب این جاست که هرگز نمی توان با توجه به شرایط موجود ، این حقیقت کاملا روشن را انکار کرد که بخش هایی که به صورت کاملا غیرمستقیم منجر به درخشش سایت در صفحه اول نتایج گوگل و یا به عبارتی رنکینگ سایت می گردد، تاثیر به نسبت قدرتمندی در حوزه سئو و بهینه سازی سایت می گذارد و این در حالی است که غیرمستقیم بودن آنها نسبت به سایر فاکتورهای سئو  ، چندان اهمیتی ندارد. جالب اینجاست که با توجه به شرایط ، البته این مقوله، تمامی کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت را نیز دچار سردرگمی نموده چون غالبا نمایندگان گوگل همواره اعلام می کنند که این عوامل به اصطلاح جانبی و غیرمستقیم را در رتبه بندی رنکینگ سایت دخیل نمی کنند یا در عین حال ، شبکه های اجتماعی چون توییتر و فیس بوک ، فاکتوری و معیاری برای امتیازدهی طراحی وب سایت نخواهند بود.

نگاه کاربران و سئوکاران

جالب نیز این جاست که متاسفانه بازدیدکنندگان و مشتریان و مدیران مختلفی به نوبه خود ، نیز نظریه گوگل را تایید نموده و در عین حال با به کارگیری این شیوه های غیرمستقیم را، سئو و بهینه سازی وب سایت نمی دانند. در حال حاضر ، نظر آن ها از نظر تکنیکی کاملا صحیح است ولی در صورتی که نگاهی به نسبت گسترده تری به مقوله تاثیرگذاری این عوامل مختلف با توجه به شرایط آن ها داشته باشیم نمی توان تاثیر آن ها را به صورت کامل و صد در صد انکار نمود.

سئو

صرف زمان

نکته جالب این جاست که با گذر زمان به مرور نتایج تاثیر مثبت این شیوه های غیر مستقیم در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت که مورد تایید رسمی نیز نیستند مشخص تر و واضح تر می گردد.

نکات مهم در به کارگیری عوامل غیر مستقیم سئو طراحی سایت

به عنوان یک قاعده کلی ، بر روی هر آن چه منجر به بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت می گردد تمرکز نموده و وسعت کاری خود را بر روی تک تک عوامل غیرمستقیم ولی در عین حال موثر که در ذیل برخی از آن ها را نام بردیم توسعه دهید. توجه داشته باشید که پیاده سازی برخی از این فاکتورهای مهم و اساسی ، در زمان طراحی سایت صورت می گیرد و این عوامل آن قدر مهم است که می تواند طراحی سایت را به کلی دگرگون سازد.

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*