چرا طراحی سایت و سئو مهم است؟ آیا تا به حال به اینترنتی کردن کسب و کار خودتان فکر کردید؟ اینکه اصلا عبارت “طراحی سایت و سئو” چیست؟ و چه تاثیری می تواند بر کسب و کار شما بگذارد؟ شاید قبلا طراحی سایت با وردپرس یا دیگر پلتفرم ها و cms را انجام دادید. اما این انتهای کار شما نیست. طراحی سایت برای بیزینس شما بسیار مهم است و باید توسط افراد متخصص در این زمینه آنالیز شود.

اهمیت طراحی سایت

وب سایت شما ممکن است از نظر شما اکاملا بی نقص باشد اما آیا نظر متخصصان و کارشناسان این زمینه همینطور است؟ طراحی سایت شما اگر مناسب نباشد تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگر دیزاین مناسبی ندارید بهتر اس به فکر ریدیزاین سایت خود باشید آن هم به دست افراد متخصص در زمینه طراحی سایت و سئو. با ریدیزاین ساده و دریافت مشاوره سئو ممکن است از اهمیت طراحی وب سایت تعجب کنید؛ که چگونه بر مخاطبان و کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟ بیایید به ۶ دلیل مهم بودن طراحی سایت و سئو نگاه کنیم.

مهم ترین مزایای طراحی سایت و سئو ۷ ویژگی

در ادامه با ما همراه باشید تا با ۶ دلیل برای سرمایه گذاری و از مهم ترین مزایای طراحی سایت و سئو برای بیزینس و کسب و کار خود آشنا شوید؛ سپس به شما ۷ عنصر مهم طراحی سایت با کیفیت را بیان خواهیم کرد. مهم نیست سایت وردپرسی دارید یا cms های دیگر. موارد زیر را باید رعایت کنید.

طراحی سایت اولین برداشت را ایجاد می کند

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین تصور آنها را از کسب و کار شما به آنها می دهد. آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. اگر میخواهید در این چند ثانیه اول، تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید باید طراحی مناسب و کاربر پسندی داشته باشید.

اگر وب سایت شما از لحاظ UI/UX نامطلوب یا قدیمی به نظر می رسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها طراحی سایت شما را جذاب نمی بینند، که آنها را از صفحه شما باز می دارد. شما سرنخ ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه رقیب ترک می کنند.

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطبان از برند شما تأثیر می گذارد. تأثیری که روی آنها می گذارید می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد تجارت شما اطلاعات کسب کنند یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را در صفحه خود نگه دارید.

به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. پس در این مسیر حتما به مشاوره سئو نیاز خواهید داشت.

این یکی از چیزهایی است که شما نمی توانید آن را به هم بزنید. اگر اصول سئو داخلی و درون صفحه  شما مناسب نباشد، از همان ابتدا در یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید.

جدا از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب سایت می توانند مستقیماً بر روی سئو تأثیر بگذارند. درک طراحی وب ممکن است دشوار باشد اگر با نحوه کار آن آشنا نباشید، اما به بیان ساده، کد شما باید سئو دوستانه باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه های مناسب طراحی سایت (و متعاقباً دیده شدن موتورهای جستجو) همکاری با یک آژانس طراحی وب است که شامل خدمات SEO نیز که به کسب و کار شما بسیار کمک می کند. سابت canseo.ir  با سال ها تجربه در این زمینه آماده ارائه خدمات طراحی سایت با کیفیت و seo  می باشد.

طراحی سایت باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود

مردم به وب سایت هایی که طراحی سایت ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی سایت ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را به دلیل اینکه طراحی وب به روزی ندارید، سایت شما را مبهم یا مبهم ببینند.

فرض کنید یک بیمار به دنبال فوریت های پزشکی است و به سایت یک مطب پزشکی وارد می شود. اگر طراحی سایت پزشکی مناسب نباشد و نتواند ارتباط برقرار کند، فورا سایت را ترک می کند و به رقبای شما می پیوندد.

ایجاد اعتماد بین مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما باقی می مانند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید تا آن سرنخ ها را جذب کند.

 

تصور خوب را برای خدمات مشتری ایجاد می کند

مردم می توانند با نگاه کردن به وب سایت شما قضاوت کنند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. طراحی شما به آنها بینشی در مورد نحوه نگاه شما به مخاطبان می دهد. اگر هیچ تلاشی برای طراحی سایت خود انجام ندهید، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاشی نخواهید کرد.

طراحی وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. شما این تصور را ایجاد می کنید که باز و پذیرای افراد جدیدی هستید که از وب سایت شما بازدید می کنند.

از طرف دیگر، یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث می شود کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب‌وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آنها ارزش قائل نیست تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشد.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی خواهید یک چهره دوستانه به او سلام کند و به او احساس خوش آمد گویی کند؟ یک طراحی وب به روز و مدرن معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشامد می گوید.

رقبای شما نیز طراحی سایت مناسبی دارند

اگر به دلایل و علت ها برای اثبات اهمیت طراحی وب سایت با کیفیت نیاز دارید، در اینجا یک دلیل بزرگ وجود دارد: رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب سایت استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید، باید از طراحی سایت خود استفاده کنید.

شما می خواهید وب سایت شما از رقبا متمایز باشد. اگر یک وب سایت قدیمی باUI/UX  بی کیفیت دارید، رقیب شما از شما بالاتر خواهد رفت. وب سایت خوب طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما عمل می کند.

طراحی وب سایت شما فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید، معمولاً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به چیزی نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

با طراحی وب سایت و مشاوره سئو رقبا را شکست دهید

یک وب سایت با طراحی خوب فرصتی برای کسب و کار شما است تا ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را به رقابت انتخاب کنند.

طراحی سایت اطمینان ایجاد می کند

زمانی که می‌خواهید برای کسب‌وکارتان سرنخ‌های جدید به دست آورید، می‌خواهید برند خود را بسازید. شما می خواهید مخاطبان شما با نام تجاری شما آشنا شوند تا زمانی که آماده تبدیل هستند شما را انتخاب کنند. طراحی های وب آنلاین مهم هستند زیرا به ایجاد ثبات در صفحه شما کمک می کنند.

شما باید فونت‌ها، سبک‌ها و طرح‌بندی‌های یکسانی را در تمام صفحات وب‌سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند را چالش برانگیزتر می کند زیرا مخاطبان شما نمی دانند چه رنگ هایی را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

وب سایت های با کیفیت

اگر وب سایت شما سازگار نباشد، مردم از سایت شما به وب سایتی که حرفه ای تر به نظر می رسد باز می گردند. با ایجاد یکپارچگی، سرنخ ها را طولانی تر در صفحه خود نگه می دارید و آنها را با کسب و کار خود آشنا می کنید. با طراحی مجدد سایت خود برای این عنصر کلیدی، سرنخ ها و تبدیل های بیشتری به دست خواهید آورد.

کال تو اکشنCTA  ها در طراحی سایت

CTA  که به خوبی طراحی شده باشد، مخاطبان شما را وادار می کند تا به مرحله بعدی بروند. با ادغام دکمه های کال تو اکشن CTA در طراحی سایت خود، به نتایج بهتر در صفحه خود کمک خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه طراحی سایت و سئو وارد سایت canseo.ir شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *