AngelList بزرگترین پلت فرم برای راه اندازی به پیدا کردن سرمایه گذاران، استخدام افراد جدید و مطبوعات است. آنها فقط به تازگی راه اندازی پلت فرم مشاغل از راه دور که طراحی سایت ارزان و سئو ارزان در آن شما می توانید یک موقعیت سئو راه اندازی به خوبی پرداخت به کار از راه دور را پیدا جلسه دیگر طراحان

طراحی سایت ارزان و سئو ارزان و کلید آن

سفر و از دست رفته در ملاقات با افراد جدید، یک شکست کامل از سفر به طور طراحی سایت خبر فارسی کلی است. مردم تا آنجا دیدار که شما می توانید، به این ترتیب شما در مورد فرهنگ خود را یاد بگیرند، شما ایده های جدید را دریافت کنید و دوستان جدید است که شما را مانند خانه احساس در هر نقطه در جهان است.

در حالی که من با دوستان من سفر بود ما حضور در طراحی، کسب و کار، و اکسسوری های مختلف تکنولوژی و حوادث را به دیدار با افراد همفکر. اروپا WordCamp، راه اندازی آخر هفته، نیمکت گشت و گذار و ناهار، Dribbble و ناهار و همچنین رویدادهای مختلف در فضاهای همکاری. این وقایع ارائه فضای بزرگ برای مردم برای اتصال و بحث در مورد سرگرمی های خود، زندگی و حتی همکاری بالقوه است.

طراحی سایت ارزان و سئو ارزان

Startuptravels یک وب سایت بزرگ که اجازه می دهد تا شما به فهرست دایرکتوری مقصد خود را و پیشنهاد یک ناهار با کارآفرینان محلی، در حالی که بسیاری از آنها طراحان طراحی سایت ارزان و سئو ارزان نمی باشد، می توان آنها را افراد بسیار سرد به صحبت کردن و به طور بالقوه یک طراح وب نیاز دارید، به این معنی که در در دراز مدت ممکن است شما یکی دیگر از مشتری دریافت کنید.

های Dribbble اکسسوری

چک کردن صفحه های Dribbble اکسسوری از اکسسوری رسمی ذکر شده وجود دارد به کتاب تقویم خود را از یک ناهار آینده نزدیک شما. این فوق العاده است برای شبکه با طراحان دیگر، یادگیری از آنها طراحی سایت ارزان و سئو ارزان و به طور کلی داشتن یک زمان خوب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *