طراحی در بسیاری از محصولات، محتوا ا

behzad/ فروردین ۲۴, ۱۴۰۱/ رپورتاژ/ 0 دیدگاه

محتوا پادشاه است. برای بسیاری از محصولات، محتوا دلیل شروع استفاده مردم از آنها در وهله اول است طراحی سایت در اصفهان . خوانایی خوب (سهولتی که خواننده می تواند متن نوشته شده را بفهمد) و خوانایی (سهولتی که خواننده می تواند نمادها را رمزگشایی کند) از ویژگی های ضروری طراحی محصول هستند. عوامل زیادی می توانند به خوانایی و خوانایی کمک کنند، از جمله خانواده فونت، اندازه فونت و تضاد متن. اما نحوه ساختار محتوا در یک صفحه نیز مستقیماً بر خوانایی و خوانایی محتوا تأثیر می گذارد. هنگامی که متنی بدون قالب بندی ارائه می شود، خوانایی ممکن است آسیب ببیند. با ارائه محتوا در بلوک های کوتاه و به راحتی قابل اسکن - گروه بندی جملات در پاراگراف ها یا بخش ها و جدا کردن آنها با کمی فاصله - به کاربران کمک می کنید متن را اسکن و بخوانند. دو پاراگراف، یکی از آنها دارای متن در چند پاراگراف کوتاه برای کمک به خوانایی است. نمونه هایی از مجاورت در طراحی: با تقسیم یک متن به پاراگراف، اسکن و خواندن آن را برای کاربران بسیار آسان می کنید. اعتبار تصویر نیک بابیچ. ۳٫ بر عناصر خاصی تأکید کنید پر کردن فرم های طولانی با فیلدهای زیاد ممکن است دشوار به نظر برسد. یک قانون کلی این است که تمام فیلدهای اختیاری را حذف کنید و فقط از کاربران بخواهید اطلاعاتی را که باید استفاده کنید ارائه دهند. اما وقتی یک فرم به چندین فیلد ورودی نیاز دارد، چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ ساده است: شما می توانید درک کاربر از فرم را با استفاده از اصل مجاورت تغییر دهید. با گروه بندی فیلدهای مرتبط با هم، می توانید به کاربران کمک کنید تا بفهمند چرا باید این اطلاعات را پر کنند. به مثال زیر دقت کنید. هر دو فرم تعداد فیلدهای یکسانی دارند، اما فیلدهایی که در فرم مناسب هستند به سه گروه دسته بندی می شوند. مقدار ورودی کاربر در هر دو مثال یکسان است، اما برداشت روی کاربران کاملاً متفاوت است. دو فرم مختلف آنلاین، که یکی از آنها دارای فیلدهای ورودی است که بر اساس دسته بندی با هم گروه بندی می شوند. با گروه بندی فیلدهای ورودی مرتبط، فرآیند ورودی داده را آسان تر می کنید. اعتبار تصویر نیک بابیچ.

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*