بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان بهترین ابزار برای انجام کارها در حالی که کار از راه دور شما ابزار نیاز دارید به شما صرفه جویی در وقت و حل مشکلات خاص مانند برنامه ریزی یک جلسه تعیین نیازهای سئو در یک منطقه زمانی مختلف و یا به اشتراک گذاری یک فایل بزرگ PSD با مشتری خود را. ابزار های متعدد به کار انجام می شود وجود دارد، و هر طراح وب است گردش کار خود را دارند. من برخی از ابزار استفاده شده را لیست می شما می توانید آنها را بیش از حد بررسی کنید و یا برای جایگزین کنید.

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان

مدت زمان آنلاین ابزار ردیابی های ۱ کلیک ردیابی زمان و کمک می کند تا شما را ببینید که در آن زمان خود را می رود. نسخه رایگان و پرداخت در دسترس هستند.

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان

iDoneThis یک ابزار مدیریت باور نکردنی است که من با دید بی سابقه ای به بهره وری و مناطق که در آن ما نیاز به بهبود ارائه شده است. ابزار توییتر قدرتمند برای ردیابی زمان واقعی، سازماندهی، و تعامل. بسیار آسان برای مدیریت حساب های متعدد، به روز رسانی برنامه و خوراک فیلتر. StayFocusd بهره وری خود را افزایش می دهد با طراحی سایت ارزان محدود کردن مقدار زمانی که شما می توانید در وب سایت های وقت تلف صرف. خدمات تجزیه و تحلیل شخصی است که شما نشان می دهد چگونه می توانید بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان وقت خود را صرف و ابزار فراهم می کند به شما کمک کند پربارتر باشند.

نتیجه گیری

Evernote یک ابزار عالی برای توجه داشته باشید مصرف و به اشتراک گذاری با دوستان و یا مشتریان شما است. Trello بی نهایت انعطاف پذیر و فوق العاده آسان طراحی سایت سافت ۹۸ برای استفاده از ابزار برای برنامه ریزی بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان پروژه های شخصی است. Trello نگه می دارد آهنگ از همه چیز، از تصویر بزرگ به جزئیات دقیقه.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *