لینک بیلدینگ از همان روزهای اولیه راه طولانی را دارد .

آف پیج سئو و لینک سازی موفق دیگر به کمیت بستگی ندارد (البته، کمیت و به طور منظم هنوز هم نقش دارد) بلکه به کیفیت بستگی دارد

برای ایجاد اعتبار سایت خود، باید از اعتبار سایت های موجود استفاده کنید و بک لینک هایی ایجاد کنید یا اقدام به خرید بک لینک که از نظر کاربران و همچنین موتورهای جستجو دارای ارزش بالایی باشد.

در واقع، ایجاد لینک در سایت های خبری اصلی آنقدرها هم که تصور می کنید دشوار نیست.

اما کار می خواهد!

یکی یا تمام این سه راه مهم را امتحان کنید تا بتوانید بک لینک های ارزشمند از سایت های اصلی کسب کنید:

فهرست مطالب

محتوای با کیفیت بالا بنویسید
یک منبع و مرجع قوی شوید
یک وبلاگ اضافه کنید
استراتژی های اثبات شده بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) را اجرا کنید.
پرسیدن!
کمک حرفه ای سئو دریافت کنید
یک نام تجاری ارزشمند داشته باشید
از گوگل نیوز بهره ببرید.
بیانیه های مطبوعاتی خود را توزیع کنید.
با نظرات در انجمن شرکت کنید.
خلاصه آن همه

محتوای با کیفیت بالا (لینک برتر) بنویسید

نوشتن محتوای با کیفیت بالا یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش احتمال دریافت لینک از وب‌سایت‌های بزرگ‌تر است. به طور خلاصه، نوشتن محتوای با کیفیت بالا این تصور را افزایش می دهد که شما یک حرفه ای هستید و سایر صاحبان وب سایت را به این باور می رساند که شما از آن دسته افرادی هستید که یک رابطه تجاری با آنها می تواند سودآور باشد.

برای اطمینان از کیفیت بالای محتوایی که تولید می کنید، کارهای مختلفی می توانید انجام دهید :

متن خود را “قابل اسکن” کنید. برای اطمینان از اینکه خوانندگان شما می توانند به سرعت محتوای شما را اسکن کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را بیابند، مواردی مانند سرصفحه ها، گلوله ها و لیست های شماره دار را در نظر بگیرید. از پاراگراف‌های کوتاه‌تر، جملات کوتاه‌تر و شکستن خطوط بیشتر استفاده کنید. این به افراد کمک می‌کند تا محتوا را اسکن/اسکن کنند، به این ترتیب اکثر مردم از محتوای متنی استفاده می‌کنند. اگر قابل اسکیم شدن نباشد، فکر می کنم مردم فقط روی دکمه برگشت کلیک می کنند و به دنبال چیزی می گردند که هست. هنگام استفاده از برچسب‌های h2 و h3 برای تقسیم محتوا به بخش‌هایی که منطقی هستند، بسیار متمرکز و هدفمند باشید تا خوانندگان بتوانند به راحتی به اطلاعاتی که می‌خواهند برسند.

منبعی برای تحقیق شوید منبعی برای تحقیقات و داده های اول شخص در قالب نظرسنجی های صنعت، تحقیقات بازار مستقیم و گزارش دهی بی طرف باشید. یافته های خود را از طریق نمودارها و نمودارها گزارش دهید و آنها را به شدت تبلیغ کنید. احتمالاً از این طریق پیوندهای طبیعی و با کیفیت دریافت خواهید کرد. فهرست‌های آمار برای تبدیل شدن به یک منبع لینک‌پذیر و قابل پیوند بسیار خوب عمل می‌کنند.

روی تعداد کلمات تمرکز نکنید . واقعا بیشتر به کیفیت پست مربوط می شود. در واقع، بیشتر به‌روزرسانی‌های پست شامل بریدن محتوای زیادی است که من احساس می‌کردم بیش از حد کرکی است. کرک را هر کجا که می توانید ببرید و به اصل مطلب برسید. مردم این روزها دامنه توجه کوتاهی دارند و فقط به دنبال پاسخ هستند.

“گوشت” مقالات خود را تا حد امکان به بالای صفحه نزدیک کنید . دیگر خبری از معرفی طولانی یا داستان پس زمینه نیست. من همچنین مواردی را که فکر می‌کنم باید برای خوانندگانم واضح باشد را حذف کردم و فقط سعی می‌کنم به چیزهای خوب برسم.

لیست ها برنده های بزرگی هستند ، به ویژه برای به دست آوردن پیوند.

مطمئن شوید که هر پست یک کلمه کلیدی هدف دارد. از Yoast استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر پست را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه می کنید، و پس از انتشار پست، همیشه حداقل سه پیوند داخلی به آن را از صفحات دیگر در وبلاگ خود ایجاد می کنم، در صورت امکان از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر استفاده می کنم.

پاراگراف های ابتدایی خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید ، در حالی که کلمه کلیدی مورد نظر را تا حد ممکن به بالا نزدیک کنید. این همه بخشی از تلاش من برای حذف کرک و فقط ارائه محتوای متراکم است. من فکر می کنم مردم فقط از کرک به طور کلی خسته شده اند.

یک منبع معتبر و مرجع معتبر شوید

اگر در مورد دریافت لینک از وب سایت های بزرگتر جدی هستید، باید بدانید که تبدیل شدن به یک رهبر فکری در حوزه کسب و کار شما می تواند به شما در دستیابی به هدفتان کمک کند.

این مورد به دلایل مختلفی است، یکی از آنها این است که وب سایت شما زمانی اعتبار (و متعاقباً دیده شدن) پیدا می کند که مردم معتقدند شما تحصیلات و تجربه زیادی در زمینه انتخابی خود دارید.

بنابراین، چگونه می توانید یک رهبر فکری در حوزه کسب و کار خود شوید؟

یک کتاب بنویسید و منتشر کنید و سپس آن را تبلیغ کنید .
به طور مداوم مقالات رهبری فکری را در وب سایت خود منتشر کنید که قابل اشتراک گذاری هستند، شامل یافته های تحقیقاتی نیز می شوند
در سخنرانی ها و کنفرانس هایی شرکت کنید تا بتوانید با سایر رهبران فکری ارتباط برقرار کنید
در دوران کار از راه دور، حتی می توانید با سایر رهبران فکری در کانال های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. لینکدین مورد علاقه شخصی من برای این است

تبدیل شدن به یک منبع همچنین به معنای استفاده از کانال‌هایی است که می‌توانند شما را با روزنامه‌نگاران برجسته مرتبط کنند تا بتوانید لینک‌های باکیفیتی برای وب‌سایت خود به دست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استراتژی، لطفا از راهنمای خدمات ساخت لینک HARO ما دیدن کنید .

یک وبلاگ اضافه کنید

افزودن یک وبلاگ به وب سایت شما یک راه سرگرم کننده و موثر برای دریافت لینک های بیشتر از وب سایت های بزرگتر است. مانند چندین استراتژی دیگر که در اینجا ذکر شده است، افزودن یک وبلاگ یک استراتژی قابل اجرا است زیرا می تواند دید وب سایت شما را افزایش دهد و در نتیجه توجه وب سایت های بزرگتر را به خود جلب کند که سپس پیوند شما را به عنوان یک تصمیم سودآور دوجانبه می بینند. برای استفاده حداکثری از وبلاگ خود، مطمئن شوید که محتوایی که در آن منتشر می کنید جالب و آموزنده است. همچنین سعی کنید در وبلاگ افراد دیگر پست مهمان بگذارید.

این یک استراتژی شبکه سازی خوب است که احتمال اینکه بتوانید به افراد بیشتری در بین مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید را نیز افزایش می دهد .

استراتژی های اثبات شده بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) را اجرا کنید.

یکی از بسیاری از استراتژی‌های مؤثری که می‌تواند به شما کمک کند از وب‌سایت‌های بزرگ‌تر پیوند دریافت کنید، این است که به سادگی دید خود را در دنیای آنلاین افزایش دهید . به طور خلاصه، یک وب سایت بزرگ نمی تواند شما را پیوند دهد، اگر به نحوی در مورد شما چیزی نشنود. با در نظر گرفتن این ایده، به این واقعیت توجه داشته باشید که کانال های رسانه های اجتماعی یک روش فوق العاده مفید (و مقرون به صرفه) برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد کالاها و خدمات کسب و کار شما با افراد دیگر است. انواع استراتژی های بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) وجود دارد که می توانید برای افزایش دید آنلاین کسب و کار خود پیاده سازی کنید. به عنوان مثال، ارسال توییت در ساعات اوج مصرف (۵ بعد از ظهر) این احتمال را افزایش می دهد که تعداد زیادی از مردم در مورد کالاها و خدماتی که ارائه می دهید مطلع شوند.

پرسیدن! (اما تمایلی هم به لینک دادن باشید)

پرسیدن می‌تواند روشی فوق‌العاده مؤثر برای دریافت لینک از وب‌سایت‌های بزرگ‌تر باشد. برای استفاده حداکثری از این فرصت، یک ایمیل بسیار حرفه ای و در عین حال شخصی بنویسید که در آن کمی در مورد سوابق کاری خود و همچنین علایق خود صحبت کنید.

در مورد هدف و عملکرد وب سایت خود صحبت کنید و توضیح دهید که چرا مایلید مالک وب شما را به آن پیوند دهد.

مطمئن شوید که ایمیل شما حاوی اطلاعات اساسی است که نشان می دهد شما به طور کامل با سایت صاحب وب آشنایی دارید. این احتمالاً او را متملق خواهد کرد. بهترین بخش در مورد درخواست برای پیوند دادن به یک وب سایت بزرگتر این است که ممکن است یک بله دریافت کنید، و بدترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که صاحب وب سایت جواب منفی دهد.

در دنیای امروز، بسیاری از سئوکارها درخواست لینک می‌کنند که برای متمایز کردن خود، ممکن است لازم باشد ابتدا انتظار داشته باشید که قبل از اینکه «دریافت کنید» در مورد لینک‌ها «ببخشید».

در اینجا یک مثال معمولی وجود دارد، اما “دادن” کجاست؟

قبل از اینکه انتظار دریافت یک بک لینک با کیفیت بالا را داشته باشید، چه چیزی می خواهید به آنها بدهید؟

کمک حرفه ای دریافت کنید

اگرچه شما و کارکنانتان ممکن است تا حدودی در ایجاد و حفظ نوع وب‌سایتی مؤثر باشید که مورد توجه وب‌سایت‌های بزرگ‌تر باشد، اما متخصصان احتمالاً می‌توانند کار بسیار بهتری از شما انجام دهند.

با در نظر گرفتن این فکر، استخدام یک شرکت طراحی وب حرفه ای یا بازاریابی اینترنتی را در نظر بگیرید تا به کسب و کار شما کمک کند دیده شدن و محبوبیت آنلاین مورد نظر شما را به دست آورد.

این متخصصان معمولاً سال‌ها تجربه در این صنعت خواهند داشت، بنابراین آنها را قادر می‌سازد تا به سرعت و به طور مؤثری نوع طراحی وب و استراتژی‌های بازاریابی را توسعه و پیاده‌سازی کنند که صاحبان وب‌سایت‌های بزرگ‌تر را در مورد شما متعجب می‌کند.

هنگامی که آنها کنجکاو می شوند، احتمال اینکه شما با هم مرتبط شوید به طور تصاعدی افزایش می یابد.

اینجا جایی است که خدمات لینک بیلدینگ با کیفیت SEO.co وارد عمل می شود.

یک نام تجاری ارزشمند داشته باشید

آخرین اما مطمئناً کم اهمیت ترین در این لیست از استراتژی ها برای کمک به شما در دستیابی به لینک از وب سایت های بزرگ، اجرای یک کمپین برندسازی با کیفیت بالا است.

اگرچه نام تجاری به طور گسترده تعریف شده است، اما اساساً برندسازی فرآیند استفاده از گرافیک، نمادها، متن، شعارها و سایر اشکال رسانه های بصری یا متنی برای ایجاد تصویری منحصر به فرد و معنادار برای یک تجارت و کالاها و خدماتی است که می فروشد.

نام تجاری به دلایل زیادی مهم است، از جمله این واقعیت که احتمال اینکه مشتریان بالقوه اطلاعات خاصی را در مورد محصولات شما به خاطر بسپارند و متعاقباً خرید کنند را افزایش می دهد.

هنگامی که این اتفاق بیفتد، برند شما قابل مشاهده و اعتبار خواهد بود، دو عامل اصلی که می‌توانند باعث شوند وب‌سایت‌های بزرگتر به شما پیوند دهند.

از Google News بهره ببرید.

اولین گزینه شما یکی از ساده ترین گزینه هاست. برای دریافت لینک در یک سایت خبری مهم، باید مورد توجه قرار بگیرید. و مورد توجه قرار گرفتن فقط یک مقدمه نیست. برای اینکه توسط یک سایت خبری بزرگ دیده شوید و از آن استقبال کنید، باید اطلاعاتی داشته باشید که واقعاً ارزش خبری باشد. این رسانه ها شهرت دارند زیرا متعهد به انتشار تنها مهم ترین مطالب هستند.

Google News یک رسانه انتشاراتی است که می تواند به شما در دستیابی به این قابلیت و اعتبار کمک کند. اگر در Google News تازه کار هستید، آن را به عنوان یک پایگاه داده غول پیکر و دائماً به روز شده با اخبار از سراسر جهان در نظر بگیرید. Google این حافظه پنهان انبوه اخبار را می گیرد و سپس با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای که محتوای مناسب با علایق، تاریخچه و موقعیت جغرافیایی هر کاربر را نشان می دهد، به کاربران نمایش می دهد.

Google News تقریباً به هر کسی اجازه می دهد تا مقالات خبری معتبر را برای بررسی در این پایگاه داده پست کند. اگر بخش «اخبار» یا «مطبوعات» در وب سایت خود دارید (و در واقع از آن برای انتشار اطلاعات ارزشمند استفاده می کنید)، این گزینه برای شما مناسب است. می‌توانید سایت خود را در مرکز ناشران راه‌اندازی کنید و محتوا را به طور مرتب برای بررسی ارسال کنید. همچنین می‌توانید مقالات یا بیانیه‌های مطبوعاتی جداگانه ارسال کنید.

اگر خوش شانس باشید، یکی دیگر از نشریات خبری مهم به ورودی های اخبار منتشر شده توسط Google شما توجه می کند و آن را در پیوندی به سایت شما ارجاع می دهد، یا برای اطلاعات بیشتر با شما دنبال می کند. این یک راه دوربرگردان برای جلب توجه سایت‌های خبری است، اما اگر محتوای شما ارزش توجه آنها را داشته باشد، توجه آنها را جلب خواهد کرد.

بدترین سناریو در اینجا این است که هیچ سایت خبری مهمی پیوند شما را دریافت نکند—اگر اینطور باشد، همچنان می توانید از مزایای فهرست شدن مقالات خود در Google News لذت ببرید. ممکن است اعتبار دامنه شما را به اندازه یک بسته لینک با اعتبار بالا افزایش ندهد، اما جریان قابل توجهی از ترافیک جدید را به سایت شما ارسال می کند.

بیانیه های مطبوعاتی خود را توزیع کنید.

اصل پشت این تاکتیک مانند مطلب قبلی است: برای به دست آوردن لینک در یک سایت خبری مهم، باید توجه آنها را با یک مقاله خبری مهم جلب کنید. Google News برای سایت‌هایی که اخبار معمولی دارند بسیار مفید است، اما فقط دید محتوا را در یک کانال افزایش می‌دهد: نتایج جستجوی Google. اگر مایلید مقاله خود را مستقیماً برای بررسی به سایت های خبری اصلی ارسال کنید، می توانید بیانیه های مطبوعاتی شخصی خود را با سرویسی مانند PRWeb توزیع کنید .

از طریق PRWeb، می‌توانید بیانیه مطبوعاتی خود را منتشر کرده و آن را به اشتراک بگذارید — بسته به سرویسی که استفاده می‌کنید، باید بتوانید آن را به ده‌ها هزار خبرگزاری مختلف ارسال کنید و آنها را بر اساس موقعیت جغرافیایی یا جایگاه صنعتی‌شان متمایز کنید. . این توزیع معمولاً شامل برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در اخبار ملی می‌شود، اما شما شانس بیشتری برای انتخاب در سایت‌های خبری با اعتبار پایین تا متوسط ​​خواهید داشت.

اگر بیانیه مطبوعاتی شما بسیار مهم، خوب نوشته شده و به موقع باشد، شانس مناسبی برای جلب توجه یک رسانه خبری بزرگ دارید، که دارای پیوندی است که به عنوان پاداشی برای تلاش شما به سایت شما اشاره می کند. با این حال، حتی اگر مقاله شما در میان انتشارات با بالاترین سطح قرار بگیرد، پیوندهایی که در نشریات کمتر شناخته شده به دست می آورید همچنان بسیار ارزشمند خواهند بود. این امر به ویژه در مورد سایت های خبری محلی صدق می کند، که به شما بک لینک های متصل به یک مکان خاص را می دهد و ارتباط شما را در سئوی محلی افزایش می دهد .

انتظارات خود را با به خاطر داشته باشید که ارسال یک بیانیه مطبوعاتی تضمینی برای انتشار در یک کانال خبری اصلی نیست، اما انتشارات مطبوعاتی توزیع شده هنوز یکی از بهترین عکس‌های شما هستند. برای بهترین مزیت سئو ، به طور منظم اعلامیه های مطبوعاتی ارزشمند ارسال کنید.

با نظرات در انجمن شرکت کنید.

نظرات همیشه گزینه مناسبی برای لینک سازی دستی هستند و سایت های خبری اصلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر یک سایت خبری یکی از مقالات شما را منتشر کند، مطمئناً دید و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد، اما اگر به دنبال دریافت مقداری پیوند با اعتبار بالا هستید، ارسال مطلب مرتبط در بخش نظرات یک جایگزین عالی است.

بهترین گزینه این است که مقاله ای را پیدا کنید که با صنعت شما ارتباط داشته باشد. به عنوان مثال، اگر با فناوری جدید کار می کنید، چیزی را در بخش «تکنولوژی» پیدا کنید که مربوط به محصولی است که شما تولید کرده اید. اگر در خدمات مالی کار می کنید، چیزی در بخش “پول” ممکن است بهتر باشد. شما همچنین می توانید از یک تابع جستجو برای یافتن یک مقاله بسیار خاص استفاده کنید، اما تمام تلاش خود را بکنید تا مقالاتی را با تاریخ انتشار اخیر انتخاب کنید تا مرتبط بمانید.

مانند هر تمرین پیوند بیلدینگ، برای اطمینان از طبیعی بودن پیوندهای شما احتیاط کنید .

هر نشانه‌ای که می‌تواند به مدیر وب‌سایت این تصور را القا کند که شما فقط یک پیوند برای افزایش رتبه صفحه ارسال می‌کنید، بلافاصله نظر شما به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شده و حذف می‌شود. اطمینان حاصل کنید که پیوند شما به یک صفحه خاص و مرتبط در سایت شما است و با توضیح اینکه چرا آن را پست می کنید و چرا به مقاله مرتبط است، پیوند را معرفی کنید. با بحث درگیر شوید و ممکن است علاوه بر بهبود سئوی خود ، تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان وب را به دست آورید .

دریافت بک لینک رایگان از منابع اصلی خبری نه پایدار است و نه به اندازه کافی آسان است که بتوان یک استراتژی ساخت لینک مستقل و قابل اعتماد باشد. با این حال، هنگامی که به عنوان بخشی از یک کمپین خدمات سئوی خارج از سایت گسترده تر و چندوجهی اجرا می شود، لینک سازی مرتبط با اخبار می تواند کمک بزرگی به تلاش های شما باشد. با سایت‌های خبری صبور باشید و در تلاش‌های خود ثابت قدم باشید، حتی اگر بلافاصله لقمه‌ای دریافت نکنید. بر کیفیت و ارتباط اخبار خود تأکید کنید و هر زمان که ممکن است استراتژی خود را متنوع کنید تا بیشترین موضوع را پوشش دهید. در نهایت، ریتمی برای اخبار خود پیدا خواهید کرد و استراتژی سئوی شما به دلیل آن موفق خواهد شد.

خلاصه آن همه

اگر هدف شما اطمینان از دریافت لینک از وب سایت های بزرگتر است، باید بدانید که استراتژی های ذکر شده در بالا می توانند به شما در دستیابی به این هدف کمک کنند. برای استفاده حداکثری از اطلاعات فهرست شده در اینجا، مطمئن شوید که از همه تکنیک ها به صورت هم افزایی برای افزایش شهرت آنلاین خود در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنید. هنگامی که این اتفاق افتاد، احتمالاً متوجه خواهید شد که انواع وب سایت های بزرگ و معتبر علاقه مند به پیوند دادن شما هستند. اگر برای ایجاد پیوندها به کمک نیاز دارید، ما یک شرکت خدمات سئوی کامل هستیم . خدمات سئوی ما می تواند کمک بزرگی باشد. امروز با ما تماس بگیرید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *