فرانسه جز کشورهایی است که آب و هوای بسیار عالی دارد و یک کشور شش ضلعی است ، به همین دلیل مسافرهای زیادی را به خود جذب کرده است. از آنجا که کشور فرانسه جزو منطقه شینگن است، به همین دلیل نیاز به ویزای شینگن دارید.  داشتن اخذ ویزای شینگن برای شهروندان کشور ایران که نمی‌توانند به راحتی به کشورهای دیگر سفر کنند الزامی است‌ و برای شهروندان اروپا نیاز به داشتن ویزا نیست چون به دلیل اروپایی بودنشان می‌توانند در بین کشورهای اروپایی عضو توافقنامه شینگن سفر کنند. اگر یکی از اتباع ایرانی هستید، برای سفر به کشور فرانسه باید ویزای شینگن را داشته باشید که به شما اجازه می‌دهد بین کشورهای اروپایی تردد مرزی نیز داشته باشید.

معمولا سه ویزا برای اقامت در این کشور خوش آب و هوا نیاز است که به آن‌ها می‌پردازیم:

۱-ویزای کوتاه مدت فرانسه: این ویزا برای مدت ۳ ماه یا کمتر از ۳ ماه است که برای دیدن اقوام، مراقبت‌های پزشکی و تحصیل صادر می‌شود.

۲- ویزای طولانی مدت موقت: این ویزا تا یک سال اعتبار دارد و برای تحصیل موقت و کارهای خیلی مهم صادر می‌شود.

۳-ویزای طولانی مدت: این ویزا بیشتر از یک‌ سال اعتبار دارد و برای تحصیل، اقامت و کار صادر می‌شود، و برای اینکه شهروند فرانسه باشید باید ۵ سال در شهرفرانسه اقامت داشته باشید تا به عنوان شهروند فرانسه تلقی گردید. اگر شما تابعیت فرانسه داشته باشید به شما حقوق‌های اضافی مانند حق رای و حق داشتن پاسپورت داده خواهد شد.

شرایط اصلی اقامت فرانسه چیست؟

این کشور به دلیل منابع آب فراوان و آب و هوای مطلوب  و خاک بسیار خوب برای کشاورزی جزء کشورهایی است که مخاطب بسیاری دارد. در این کشور شهروندان زیادی با نژادهای مختلفی زندگی می‌کنند و مردم بسیاری با آداب و رسوم مختلفی در این کشور زیبا اقامت دارند.

مردم کشور فرانسه علاقه زیادی به مطالعه و سینما دارند به همین دلیل مقام دوم را در صنعت سینما دارند؛ آن‌ها بسیار خونگرم و مهربان هستند. در کشور فرانسه حدودا ۴۵۰۰ سینما وجود دارد.

فرانسوی‌های روی کشورشان غیرت دارند، اصلا به زبان دیگر صحبت نمی‌کنند و جنس خارجی خرید نمی‌کنند. شهروندان کشور فرانسه به آزادی بیان اعتقاد زیادی دارند، نظر خود را مخفی نمی‌‌کنند، آزادنه نظر خود را بیان می‌کنند و رک‌گو هستند.

یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان اقتصاد فرانسه است و صنعت توریسم سهم بسیاری را برعهده گرفته است، این کشور پهناور به دلیل کشاورزی و صنعت در لیست ناخالصی‌های ملی جهان قرار می‌گیرد. این کشور به دلیل اینکه یکی از بزرگترین صادرکننده اسلحه است رتبه سوم جهان را گرفته است.

سه چهارم مردم این کشور شغل خدماتی دارند و یکی از شرایط اقامت در کشور فرانسه شغل مردم است. این کشور به شغل‌های خرید و فروش، ساخت و ساز و رشته‌های مهندسی علاقه دارد و پیدا کردن کارهایی مانند حسابداری در این کشور راحت است و به راحتی می‌توانید کار کنید.

مزیت‌های داشتن اقامت در فرانسه

کشور فرانسه مانند کشورهای دیگر برای رفاع شهروندان خود امکاناتی را فراهم می‌‌کند. در این قسمت می‌خواهیم جوانب مثبت کشور فرانسه را مورد بررسی قرار دهیم.

کشور فرانسه در زمینه خرید و فروش به دلیل بازار خوبی که دارد شهرت زیادی پیدا کرده است، و منطقه‌هایی مانند پاریس و ریویورا برای خرید و فروش و سرمایه‌گذاری منطقه امنی می‌باشند؛ چون قیمت ملک در این منطقه ارزان است و کسانی که دوست دارند صاحب خانه شوند می‌توانند در این منطقه خانه رویارویی خود را داشته باشند.

یکی از مزیت‌های کشور فرانسه رفت و آمد آسان آن برای شهروندان است چون دولت کشور فرانسه به مدیران این اجازه را داده است که هر روز جاده‌های آسان برای شهروندان بسازند.

در کشور فرانسه سیصد روز آن آفتابی است و به راحتی می‌توانید به کارهای خود برسید و آب و هوای کشور فرانسه شبیه به کشور انگلیس است.

سفر به فرانسه و خرید تور

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید، باید تدارکات زیادی را قبل از سفر فراهم کنید. از مهم‌ترین موارد، اخذ ویزای شینگن می‌باشد که با شرایط سختگیرانه‌تری نسبت به سایر کشورهای غیر اروپایی به شما داده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یکی از تورهای فرانسه در آژانس مسافرتی سیمرغ تراول، علاوه بر دریافت خدمات ویژه مخصوص کشور فرانسه، به طریق آسان‌تری و به وسیله کارشناسان مجرب و با تجربه اقدام به اخذ ویزای خود نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *