ادمین/ تیر ۵, ۱۳۹۵/ سئو - طراحی سایت - بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

آیا می خواهید به اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان را به وب سایت خود را تقریبا بلافاصله پس از اقامت خروج؟ مطمئن باشید که به آن را دشوار برای آنها برای پیدا کردن آنچه در آن است که آنها به دنبال. آیا می خواهید به مردم را به وب سایت خود اقامت طولانی تر و کلیک بر روی و یا خرید مسائل؟ به دنبال این راهنمایی طراحی وب ۱۳٫

طراحی وب سایت
۱٫ یک جلا، لوگو حرفه ای – و پیوند آن به صفحه اصلی خود را. “آرم شما بخش مهمی از نام تجاری خود را است، بنابراین مطمئن شوید که آن را برجسته را در سایت خود قرار گرفته است، می گوید:” تیفانی Monhollon، مدیر ارشد بازاریابی محتوا در آنلاین بازاریاب ReachLocal. “استفاده از یک تصویر با وضوح بالا و ویژگی های آن را در گوشه سمت چپ بالای هر یک از صفحات خود را،” او توصیه می کند. “همچنین، آن را به یک قاعده سرانگشتی به لینک لوگوی خود را بازگشت به صفحه اصلی خود را به طوری که بازدید کنندگان به راحتی می توانید به آن حرکت است.”

۲٫Use ناوبری بصری. “گزینه های ناوبری اولیه معمولا در یک [منو] نوار افقی در بالای سایت مستقر شده، می گوید:” برایان Gatti به، یک شریک با مفاهیم الهام بخش کسب و کار، یک شرکت بازاریابی دیجیتال است. ارائه “گزینه پیمایش دوم در زیر نوار ناوبری اولیه، و یا در حاشیه [سمت چپ] از سایت، شناخته شده به عنوان نوار کناری.”

چرا ناوبری بصری بسیار مهم است؟ “طرح بندی ناوبری گیج کننده در مردم ترک صفحه به جای تلاش برای آن را کشف کردن منجر خواهد شد،” Gatti به می گوید. بنابراین به جای قرار دادن لینک به صفحات مهم کمتر – است که کاستن از پاسخ خود را به عمل و یا اطلاعات اولیه – در بالای صفحه اصلی و یا صفحات فرود خود، قرار داده “لینک های مهم کمتر و یا قطعه از اطلاعات در پایین صفحه در بالا و پایین صفحه. “

[مرتبط: ۶ راه برای اضافه کردن رسانه های اجتماعی برای شما طراحی وب سایت]

۳٫ از درهم و برهمی خلاص شوید. “این بسیار آسان است این روزها به صورت بصری با تصاویر بیش از حد، به نقطه ای که مغز ما را متوقف پردازش اطلاعات با گزینه های بسیاری روبرو بود،” توضیح می دهد پائولو Vidali، ارشد استراتژیست بازاریابی دیجیتال، DragonSearch، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است.

برای حفظ بازدید کننده در سایت خود، “مطمئن شوید که صفحات تماس رقابت به عمل و یا درهم و برهمی بصری [به عنوان مثال، بسیاری از گرافیک، عکس و یا تصاویر GIF انیمیشن] که چشم بازدید کننده از مهم ترین بخش از صفحه را جلب کند. ندارد” برای نگه داشتن بیشتر درهم و برهمی پایین در صفحات فرود، “در نظر محدود کردن لینک ها و گزینه های موجود در سربرگ و پاورقی برای محدود تمرکز و حتی بیشتر،” او می گوید.

یکی دیگر از نوک به صفحات ساده: “پاراگراف های کوتاه نگه دارید، می گوید:” لوری ایان، مدیر عامل شرکت بازاریابی اینترنتی شرکت نشانه، شرکت “در اکثر وب سایت ها، یک پاراگراف باید بیش از پنج به شش خط باشد.”

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*