تکنیک های مختلف ساخت لینک

ادمین/ بهمن ۱۲, ۱۳۹۴/ بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

سئو ساخت لینکتکنیک های مختلف ساخت لینک

همان طورکه در مقالات پیشین نیز بیان کردیم ، ساخت لینک از اصول بسیار مهم سئو تلقی می شود . یک متخصص سئو سایت در این مورد می بایست مهارت های لازم را داشته باشد تا بتواند طراحی وب سایت مورد نظر خود را در صدر نتایج گوگل مطرح سازد. لذا در این مقاله سعی کرده ایم که تا حد امکان به اختصار به دستورالعمل هایی درباره ی تکنیک های ساخت لینک در طراحی سایت اشاره نماییم :

۱- ساخت دیتابیس ( پایگاه داده ) شخصی از تصاویر

این روش اگر به درستی اجرا شود می تواند در اندک مدتی در امر سئو و بهینه سازی سایت تا حد قابل توجهی موثر واقع گردد . ایراد این تکنیک این است که متاسفانه در این تکنیک نیاز به تخصیص بودجه ای برای استخدام یک عکاس توانمند و یا گرافیست حرفه ای در تیم طراحی وب سایت می باشد تا در نهایت گالری غنی از عکس های جدید حاصل شود . وبلاگ نویس های بسیاری هستند که به دنبال تصاویری منحصربه فرد می باشند و در این میان شما با به اشتراک گذاری رایگان گالری شخصیتان قادر خواهید بود که موجبات افزایش بازدید از طراحی سایت خود را فراهم آورید .

۲- مشخص کردن طراحی وب سایت های حاوی محتواهای خارج از رده

با کمی تحقیق و تفحص می توان متوجه شد که میلیون ها قطعه از محتواهای انتشار یافته توسط طراحی سایت ها در فضای وب مطالبی نامناسب و از رده خارج هستند. شما می توانید با خرید این صفحات قدیمی از مالکان سابقشان (پس از به روز رسانی اطلاعاتش در مورد موضوع خاص ) آن را به نسخه جدید از صفحات میزبانی شده با دامنه خودتان هدایت نمایید .

۳- مصاحبه های فراوان در طراحی سایت

این فاکتور امری بسیار جالب است که و تاکنون طراحی وب سایت های متعددی از جلمه طراحی سایت های شاخص ایرانی توانسته اند از این روش ترافیک فوق العاده ای را از آن خود نمایند . در واقع مصاحبه با افراد مشهور در زمینه ای خاص ، یکی از متداول ترین و قدیمی ترین ترفندها در ساخت لینک می باشد ، این روش بالاخص زمانی که طراحی سایت شما تازه شروع شده است ، به شدت موثر واقع خواهد گردید. در این حالت شما با انجام این کار قادر خواهید بود که تعداد لینکهای فراوانی را به طور طبیعی از طریق به اشتراک گذاری دیدگاه های ارزشمند افراد بانفوذ در زمینه کسب و کار خود به دست آورید . که این تاثیر فوق العاده ای در سئو سایت شما خواهد داشت.

۴- توزیع محتوا به واسطه ی تبلیغات به سوی طراحی وب سایت

در این روش نیز شما قادر خواهید بود که با توزیع محتوای شاخص خود (محتوای اصلی و اورجینال که برای تهیه ی آن زحمت کشیده شده است .) در فضای مجازی از طریق تبلیغات حجم زیادی ترافیک را روانه ی طراحی وب سایت خود سازید. به یاد داشته باشید که اجرای این استراتژی در ابعاد بزرگ می تواند کمک فراوانی به ترافیک ثابت و بهینه سازی سایت نماید.

۵- ساخت لینک توسط پست های مهمان ها در طراحی سایت ارزان

در این روش شما می توانید از وبلاگ نویسان خبره دعوت کنید که در سایت شما فعالیت نمایند . در این حالت مزیت های بسیاری در دعوت از وبلاگ نویسان مهمان وجود خواهد داشت . از جمله برخی از این مزایا عبارتند از :

الف ) اشتراک گذاری محتوا توسط مخاطبین علاقمند و پیگیر نویسنده مهمان
ب ) کسب رایگان محتوای تخصصی در طراحی سایت ارزان

۶- فعالیت در گوگل پلاس از طرف طراحی سایت

گوگل پلاس در واقع شبکه ی اجتماعی شاخصی است که می تواند در شناساندن شما به مخاطبانتان کمک شایانی نماید . در واقع متخصصین سئو سایت ، گوگل پلاس را سکوی پرشی برای به حداکثر رسانی فرصت های بازاریابی برند یا وب سایت می دانند .

۷- مهندسی معکوس

اگرچه این روش کمی وقت گیر می باشد با این حال در این حالت شما با صرف کمی زمان قادر خواهید بود که با ارزیابی و لیست کردن طراحی سایت هایی که به رقبای شما لینک داده اند و نیز لیستی از سایتهایی که رقبای شما در آنها لینک خارجی گذاشته اند ، لیستی از طراحی وب سایت های موردنظر خود (که طراحی سایت های هدف نامیده می شوند ) را داشته باشید .

۸- بازنشر پست های طراحی وب سایت از طریق شبکه های اجتماعی همچون Facebook و Tumblr:

یکی از موارد سئو در واقع فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد . در میان انواع شبکه های اجتماعی این دو سایت بهترین مکان برای تولید محتوا و نیز غنی از محتواهای لینک پذیر است و مطالبی که دارای بیشترین تعداد اشتراک گذاری و لایک در این دو سایت می باشد ، مطالبی ارزشمند جهت به اشتراک گذاری تلقی شده که این انتشار دوباره سبب بهبود وضعیت سئو وب سایت و نیز بهینه سازی وب سایت خواهد گشت .

۹- محتوای حرفه ای در طراحی سایت

این بخش خود به دو قسمت کلی تقسیم می گردد. بخش اول در واقع انتشار محتوای مناسب و پرطرفدار در طراحی سایت است که سبب بهبود وضعیت سئو سایت می گردد و بخش دوم نیز ارتقاهای محتوای موجود می باشد . جالب این جاست که هر دو نوع این موارد به گونه ای سئو سایت داخلی و یا on-page تلقی می گردند.

۱۰- یافتن پرسش و پاسخ های مناسب

پرسش و پاسخ ها در واقع بخش جداناپذیری از فضای وب تلقی می شوند . به وسیله ی پرسش و پاسخ ها می توان انبوهی از مخاطبان علاقه مند را روانه ی طراحی وب سایت ساخت . به وسیله ی درج این پرسش و پاسخ ها در طراحی سایت ( معمولا بخشی به نام پرسش های متداول ) می توان تا حدود زیادی وضعیت بهینه سازی وب سایت را ارتقاء بخشید .

۱۱- احیای لینک های طراحی وب سایت

در طراحی سایت این مورد زیاد پیش می آید که مثلا لینک های متعددی منقضی می شوند و یا به اصطلاح می شکنند ( Broken Links ) . در این موارد این لینک ها نیاز به احیا دارند . حال اگر این لینک ها در مطالب مهم و شاخص باشند، معمولا خود کاربران این موضوع را به مدیر طراحی سایت منعکس می کنند ، در سایر موارد ، در صورت متوجه نشدن این موضوع و باقی ماندن این لینک های شکسته ، سئو سایت تنزل خواهد نمود.

طراحی سایت ارزان

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*