بررسی سئو و بهینه سازی سایت از منظر سیگنالی

ادمین/ فروردین ۵, ۱۳۹۵/ بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

همواره و همیشه ، یک سوالی که ذهن برخی از کارشناسان حرفه ای در تخصص سئو و بهینه سازی سایت را به خود مشغول نموده است ، این است که آیا تنها توجه و تمرکزحرفه ای بر اصول سئو بر روی راهنماهای مختلف و گوناگونی که مستقیما منجر به رتبه بندی و رنکینگ در نتایج گوگل می گردند کافی بوده و یا می توان بر اساس عوامل مختلفی که به صورت کاملا غیرمستقیم بر رتبه بندی و سئو سایت تاثیر مثبت قابل توجهی دارند ، نیز تا حد امکان با توجه به شرایط موجود مطمئن و دلگرم بود.

انواع سیگنال های رتبه بندی مستقیم در امر سئو

جالب این جاست که در اینجا به تعدادی از نشانه هایی از وضعیت سئو که با به کارگیری آنها در ساخت وب سایت، همواره شاهد تاثیر نسبتا مستقیم در رنکینگ و رتبه بندی گوگل خواهیم بود، با توجه به شرایط موجود اشاره می شود.

در مورد سئو ، فاکتورهای امتیازدهی مختلفی که مستقیم موردی بوده و در عمل مثل عملکرد بک لینک هستند، زمانی که شما گروه و دسته ای از لینک های جدیدی که اشاره به صفحه ی مد نظر شما دارند را کسب کرده اید، رنکینگ و رتبه بندی سایت ارتقا می یابد. در نیتجه این روند ، با کاهش زمان لود صفحات وب سایت به ۳ الی ۴ ثانیه مثل طراحی سایت تابناک ، با توجه به شرایط موجود ، این بهینه سازی صفحات و یا همان سئو برای صفحات وب، به نسبت افزایش سرعت لود سایت به مراتب و به تبعیت این جریان را در پی خواهد داشت.سئو سیگنالی

نتیجه گیری

بنابراین نکته ی اساسی این جاست که سرعت لود صفحه های مختلف طراحی سایت نیز همچون لینک و کلمات کلیدی مختلفی که وجود دارند ، در کنار کاربردهای زبانی، جز و بخشی از الگوریتم های رتبه بندی گوگل بوده و هستند. این نکته نیز جالب توجه است که این فاکتورها به نسبت سایر فاکتورها واضح و سازگار هستند و در نتیجه ی این موارد ، برخی از آنها را گوگل در شرایط عمومی می داند و در پروسه و فرآیند طراحی وب سایت نیز بر استفاده و به کارگیری صحیح آن ها تاکید دارد.

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*