بازاریابی در طراحی سایت ارزان

ادمین/ فروردین ۱۳, ۱۳۹۵/ سئو - طراحی سایت - بهینه سازی سایت/ 0 دیدگاه

راهنمای نام تجاری شخصی برای طراحان برندسازی شخصی عمل مردم بازاریابی خود و حرفه خود به عنوان مارک های بازاریابی در طراحی سایت ارزان است. زیادی در هنر و صنعت خود را به اندازه کافی نیست این روزها، که منحصر به فرد و معتبر خواهد برش را، اما تنها اگر مردم به اندازه کافی در مورد شما می دانید. همانطور که مایکل سیمونز می نویسد، اصالت کلیدی در عصر دیجیتال است. داشتن یک نام تجاری شخصی قوی و زیر می توانید به فرصت های عظیمی و به رسمیت شناختن منجر شود.

برندسازی شخصی تبدیل شدن به یکی از عوامل کلیدی مهم در هر صنعت. طراحی سایت ارزان مهارت ها و رزومه خسته کننده تضمین شما هر چیزی دیگر. شما باید واقعا شروع به توسعه نام تجاری خود و ساخت یک قبیله، یا به عبارت دیگر یک مخاطب که به شما کمک می گرفتن شغل، حمایت از شما، به اشتراک گذاری کار خود و گرفتن به رسمیت شناختن. در مقاله امروز من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن برخی از دستورالعمل های تجاری بازاریابی در طراحی سایت ارزان شخصی من شده است با در چند سال گذشته تجربه کرده ام. تکنیک ها و روش های مورد استفاده به سخنرانی رهبری، مصاحبه در فوربس و شرکت سریع، رشد کسب و کار و منجر به کسب و کار، به ذکر اتصالات و دوستی من ساخته ام نیست.

چرا باید به شما در مورد ایجاد یک نام تجاری بازاریابی در طراحی سایت ارزان شخصی اهمیت می دهند؟

متعددی از دلایلی است که چرا شما باید در نظر تقویت نام تجاری شخصی شما وجود دارد. چیزی است نام تجاری شخصی شما وجود دارد به هر حال، آن را چگونه مردم شما را درک، کار خود را و اعمال خود را. مطمئن شوید که نام تجاری خود را با هم می رود همراه با ارزش خود را و چگونه می خواهید به درک شود این است که مدیریت آن است. علاوه بر این، ساخت یک نام تجاری شخصی تشخیص شما را با زیر کمک کند:

فرصت های حرفه ای؛

  • یک کار بهتر.
  • اطلاعات تماس بهتر و مشتریان را برای شرکت شما؛
  • شناخت صنعت.
  • چشم انداز

توسعه یک چشم انداز قوی و مطمئن شوید که شما از آن استفاده بازاریابی در طراحی سایت ارزان همه جا شما بروید. این که آیا آن را برای رفتن به ماه و یا بادبان در سراسر جهان، مطمئن شوید که آن چیزی است که بزرگ و درشت، مردم این چیزها به یاد داشته باشید. اگر شما را تماشا نمی سیمون Sinek بحث TED “چگونه رهبران بزرگ الهام بخش عمل” ارائه “دایره طلایی” و “شروع با چرا” تئوری، مطمئن شوید که آن را به اتمام و آمد تا با چشم انداز خود را.

بازاریابی در طراحی سایت ارزان

شما که با هدف قرار دادن است؟

که گیرنده پیام خود را، که به شما را به صحبت کردن با نام تجاری شما است؟ اشتباه رایج همه است، ما می خواهیم به درخواست تجدید نظر به عنوان بسیاری از مردم ممکن است. حقیقت تلخ این است که اگر شما سعی می کنید به لطفا به همه، شما هیچ لطفا یکی را. همیشه کسی که شما را دوست دارد برای یک چیز و از شما متنفر است برای دیگر وجود دارد. هر شخص دارای یک نظر است، بنابراین شما نباید در مورد توسل به افراد ذیربط است. بهتر است در مورد چشم انداز خود را و اهداف بلند مدت فکر می کنم.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

مهم نیست که چقدر بزرگ وب سایت خود به نظر می رسد و چگونه بازاریابی در طراحی سایت ارزان بسیاری از داستان های بزرگ شما به مردم موجودات بصری بعد از همه. انسان فرم نظرات بر طراحی سایت ارزان فارس نیوز اساس برداشت اول و تصاویر ارسال بیش از اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک تاثیر قوی و تشکیل یک نظر در مورد نام تجاری.

توبیاس ون اشنایدر

به گفته مردم ۳M شرکت به شدت توسط تصاویری کشیده شده نسبت به اطلاعات نوشته شده است. “۹۰٪ از اطلاعات قابل انتقال به مغز بصری است، و تصاویری ۶۰،۰۰۰X پردازش سریعتر در مغز از متن.” طراح آلمانی توبیاس ون اشنایدر به عنوان مثال بزرگ استفاده تصاویر با کیفیت بالا در ارتباطات تجاری شخصی که به طرز محسوسی خارج از غرفه است.

برخی از نمونه های بزرگ تر:

  • ای Kerem Suer
  • ای Kerem Suer
    کریم رشید
  • کریم رشید
    جف برادریک
  • جف برادریک
    جیم از Ramsden
  • جیم از Ramsden
    Viens-لا
  • Viens-لا
    ایجاد سازگار

به گفته آستین Kleon، یک نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز “نشان دادن بازاریابی در طراحی سایت ارزان کار خود!” شما باید به طور مداوم در پست بیت و قطعات از کار خود را، ایده های خود را، و آنچه شما در حال یادگیری آنلاین. به جای اتلاف وقت خود را “شبکه”، امکان استفاده از شبکه است.

در مورد همه کار بزرگ آیا شما فکر می کنم اما هیچ کس در مورد آن می داند. اطمینان طراحی سایت حاصل کنید که به یک استفاده از اکوسیستم اینترنت امروز، پست خود را پیش نویس، ایده ها، به روز رسانی، کار در حال پیشرفت و تکمیل کار برای دریافت بازخورد اولیه، شناخت و منجر بالقوه.

برخی از جوامع درخشان فقط برای طراحان وجود دارد، Dribbble، به Behance، طراحان فقط به نام چند. دیگر رسانه می تواند وبلاگ شخصی و نمونه کارها خود را.

استاد داستان سرایی در زمینه بازاریابی در طراحی سایت ارزان

داستان سرایی مهارت فوق العاده قدرتمند است که می تواند شما را جدا از دیگر طراحان چهره در صنعت تنظیم و به شما کمک کند نام تجاری خود را که مردم علاقه مند هستند و در نهایت از بازاریابی در طراحی سایت ارزان زمانی که در نیاز یک طراح فکر می کنم شکل است.

توماس Jasovsky

به جای نشان دادن فقط کار خود را، اضافه کردن برخی از زندگی روزانه خود را به آن، کار به اشتراک گذاری در پیشرفت، به اشتراک گذاری برنامه روزانه خود را، به اشتراک گذاری چگونه می توان الهام و این فهرست ادامه دارد. به عنوان مثال بزرگ توماس Jasovsky، یک طراح اسلواکی که تلاش کرد تا به یک شرکت بزرگ مانند فیس بوک، Spotify و پس از گرفتن نیست در تصمیم به بساط خود و سفر در سراسر جهان با دوست دختر خود را دریافت کنید. او خود خواستار یک طراح عشایری و همه چیز او سهام مخلوط با سفر، طراحی، مواد غذایی و ماجراهای است. کسی که علاقه مند در چنین شیوه زندگی نیست.

برخی از نمونه های بیشتر:

  • سطح پیتر
  • سطح پیتر
    رایان پاتنم
  • رایان پاتنم
    ایجاد ارتباط

این فوق العاده مهم برای شروع به ساخت شبکه های حرفه ای خود را دریافت و رهبران صنعت به دایره خود را به عنوان شما را به عنوان یکی از رهبران درک است.

“شبکه شما ارزش خالص خود را است.” – تیم سندرز، نویسنده، سخنران عمومی و مدیر سابق یاهو
راه های بسیاری برای شروع ارتباط با مردم وجود دارد و شما باید تمرکز لازم نیست فقط در طراحان، هر گونه ارتباط خوب است و ممکن است به یک “سگ بالا” طراح که شما ممکن است قادر به رسیدن به از طراح دیگری منجر شود.

مردم چگونه در شما علاقه مند می شوید؟ شما نمی کنند، شما با گوش دادن به آنها و تلاش آنها را ارزش ارائه در هر راه که می توانید، تنها پس از مردم شروع به اتصال با شما در یک راه واقعی بازاریابی در طراحی سایت ارزان و شکل گیری روابط طولانی مدت شروع می شود. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه اصول برای طراحان لطفا مقاله من در سال گذشته نوشت: اصول شبکه های کلیدی برای کارآفرینان طراحی.

در زیر برخی از وب سایت های مفید و شبکه های اجتماعی برای ملاقات افراد جدید است. Startuptravels – ارتباط با صحنه راه اندازی در جهان است. آشنایی با کارآفرینان و علاقه مندان به راه اندازی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان است.
ناهار – یکی از بزرگترین سیستم عامل در جهان برای ملاقات افراد بر روی تقریبا هر موضوعی رو که شما می توانید تصور کنید.
اکسسوری های Dribbble – اکسسوری های Dribbble شانس برای طراحان به معاشرت، فروشگاه صحبت می کنید، و تقویت انجمنهای طراحی محلی خود را.
برخی از مطبوعات

هیچ چیز قوی تر از یک پوشش انتشار احترام از شما، داستان خود و یا کار شما وجود دارد. می افزاید: بسیاری از اعتبار و اعتماد به نام تجاری خود را و شما مجموعه جدا از تمام رقابت در صنعت خود را.

آن است که آسان نیست برای به دست آوردن پوشش خبری هر چند، شما یا استفاده از داستان منحصر به فرد شخصی خود و یا ساختن چیزی قابل توجه و بحث برانگیز است، مانند یک طراحی مجدد خلاقانه از محصول موجود و یا یک مفهوم جدید برای چیزی است که می تواند سرد اگر وجود داشته است.

توماس Jasovsky می گوید :
به عنوان مثال بزرگ است که قبلا ذکر شد توماس Jasovsky، یک بازاریابی در طراحی سایت ارزان طراح اسلواکی که با یک مفهوم طراحی برای نمایش مشخصات عمومی برای کسب و کار آمد و پوشش توسط انتشارات تکنولوژی کردم، یکی از آنها وب سایت بعدی.

برخی از نمونه های بیشتر:

  • پل جارویس
  • پل جارویس
    به طور گسترده ای مورد بحث لئو از Drapeau را در iOS 7 طراحی مجدد
  • لئو از Drapeau
    ارتباط خود را با دیگر مارک های قوی

کار در بخشی اعتبار خود را از نام تجاری. گرفتن مطبوعات سرد است، اما ممکن است به اندازه کافی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه است. مردم عاشق انجام کسب و کار و یا اعتماد مردم می دانند که. اگر شما تنها با شروع کردن و مخاطبان بزرگ را نداشته باشند، آن را بهتر به خود را با مارک ها و شرکت های بزرگتر شما با آن کار کرده، کمک کرد و یا آنها را در هر راه مشورت شود. به این ترتیب مردم اعتماد آنها با یک نام تجاری به اشتراک گذاری و ارتباط آن را با نام تجاری خود را به افزایش عظیمی در اعتبار نام تجاری و احتمال از یک لید یا مشتری می باشد.

بدون تقسیم
چک کردنبازاریابی در طراحی سایت ارزان یک مثال بالا، یک راه هنوز قانع زیبا برای نشان دادن بازاریابی در طراحی سایت ارزان و به دست آوردن اعتماد تر از بازدید کنندگان اولین بار که ممکن است با مارک های Badoo در، ITV و یا O2 آشنا.

برخی از نمونه های بیشتر:

  • THENERO
  • THENERO
    ها Tushar Merwanji
  • ها Tushar Merwanji
    نظارت بر

نظارت و ردیابی چگونه شما در حال درک شده و در مورد آنلاین صحبت به منظور برقراری ارتباط واقعی و گرفتن طرفداران واقعی بسیار مهم است. ابزار های بسیاری آنلاین شما می توانید برای پیگیری با نام تجاری شخصی خود را در وب و همچنین رسانه های اجتماعی و پاسخ و یا تراشه در گفتگو استفاده وجود دارد.

ابزارهای گوگل – آن را ابزار ساده در عین درخشان بازاریابی در طراحی سایت ارزان و بهینه سازی سایت است که اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد هشدار ایمیل سفارشی با کلمات کلیدی خاص و ببینید که چه کسی در مورد شما صحبت آنلاین است.
ذکر – این ابزار اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر رسانه ها، مارک های خود را و رقابت در زمان واقعی، در تمام دستگاه ها، به صورت رایگان.

Klout به – افرادی که می خواهید به بزرگ در رسانه های اجتماعی کمک می کند.
Brandwatch – قدرتمند نظارت رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل ابزار، انتخاب شده توسط مارک های پیشگام و سازمان های سراسر جهان.
Brand24 – به شما می دهد دسترسی سریع به اشاره در مورد نام تجاری خود را در سراسر وب.
فقط خودت باش

ممکن است مانند یک کلیشه صدا، اما شما به سادگی به خودتان باشد. اگر شما راه شما هستند را دوست ندارد، توسعه عادات بهتر، بهبود خود و نشان دادن به مردم که شما می خواهید برای تبدیل شدن به اگر شما بیش از حد خجالتی برای به تصویر کشیدن فعلی خود شما می باشد.

“خودت باش؛ هر کس دیگری قبلا گرفته شده است. “- اسکار وایلد
از تجربه من من می تواند به شما یک چیز می گویند، فروتن و صادق بودن همیشه در برابر دروغ و تکبر برنده است. مردم اهداف بگویید، به اشتراک گذاری چشم انداز خود را، داستان منحصر به فرد و معتبر خود را بگویید و شما خواهید دید مردم شما را زیر و ارتباط با داستان خود را، نام تجاری و شخصیت خود را.

نتیجه گیری

برندسازی شخصی هیچ علم راه موشک است، اما آن طول می کشد سال فرآیند بهینه سازی برای توسعه و حفظ کند. امیدوارم تجربیات و آزمایش های من من با شما در این مقاله به اشتراک گذاشته ام شما در حال توسعه نام تجاری شخصی خود را که منجر به فرصت های حرفه ای، ارتباط معنی دار و به رسمیت شناختن صنعت کمک خواهد کرد.

من کنجکاو به گوش افکار خود را بر روی نام تجاری بازاریابی در طراحی سایت ارزان شخصی هستم. استراتژی های خود را در تعامل با مردم بیشتر، چگونه می توانم شما شبکه و ترویج کار شما چیست؟

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*