استراتژی حرفه ای محتوا در سئو سایت

ادمین/ دی ۲۲, ۱۳۹۴/ بهینه سازی سایت, طراحی سایت/ 0 دیدگاه

استراتژی محتوا سئو سایتاستراتژی حرفه ای محتوا در سئو سایت

در حقیقت انجام کار سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت را می توان به گونه ای به انجام کاری مدیریتی تشبیه نمود.بارها گفته ایم که حتی اگر شما دارای یک طراحی سایت ارزان باشید ، شانس موفقیت در بهینه سازی حرفه ای را برای وب سایت خود از دست نداده اید. در این فرآیند می باید محتوای طراحی سایت به صورت حرفه ای زیر ذره بین بررسی گردد. بسیاری از محتواهایی که در بسیاری از وب سایت ها در زمینه های مختلف به کار گرفته می شوند ، نه ارزش به اشتراک گذاری داشته و نه از جذابیت کافی برخوردار می باشند . در همین راستا می توان با تهیه و تولید محتوای باارزش و با کیفیت در طراحی سایت که ارزش به اشتراک گذاشته شدن را دارند ، ارزش محتوای داخل طراحی وب سایت را بالا برده و آن را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشت.

طراحی وب سایت و به اشتراک گذاشتن محتوا

همان طور که در گذشته نیز برایتان ذکر کردیم ، گوگل ابتدا طراحی سایت شما بررسی کرده و سپس برا ساس الگوی بازدید بازدیدکنندگان به ارزش گذاری آن مبادرت می کند. در این میان اگر محتوای طراحی وب سایت شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده باشد ، گوگل برای آن محتوا ارزش زیادی قائل خواهد بود.چرا که با این کار محتوای شما از دامنه های مختلفی لینک دریافت خواهد کرد. برخی محتواها در فضای وب همواره به اشتراک گذاشته می شوند و لذا این پدیده باعث می شود که این محتواها به عنوان مقالاتی سرآمد توسط گوگل رتبه دهی گردند.این محتواها سبب بهینه سازی سایت به صورت خودکار می گردند.(سئو ارزان سایت)

با این حال فراموش نکنید که ذکر منبع پس از به اشتراک گذاری محتوا امری ضروری خواهد بود. در این میان برخی وبلاگ ها دارای ارزش مطالب دوچندان بوده چرا که مطالب آن ها به علت شیرین و کاربردی بودن به عنوان مقالات برتر فضای وب قلمداد می شود.این کار آن ها (انتشار محتوای با کیفیت ) را می توان به گونه ای سئو سایت محسوب نمود.

بهینه سازی سایت و حجم مقاله

همان طور که در قسمت الگوریتم پاندا شرح دادیم از لحاظ سئو سایت ، حجم مقاله می بایست دارای یک حجم حداقل ۳۰۰ کلمه ای باشد . در غیر این صورت گوگل محتوای ما را به صورت محتوایی بی کیفیت تلقی خواهد نمود.جالب است بدانید که بیش از ۸۰ درصد محتواها یی که در حال حاضر در طراحی سایت های گوناگون موجود هستند ، داری حجمی کم تر از کمتر از ۱۰۰۰ کلمه بوده و این امر نیز به کرات مشاهده شده است که محتواهایی با حجم بیش از ۱۰۰۰ کلمه در محیط های بیشتری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شوند و در واقع تعداد لینک بیشتری به صورت خارجی دریافت می نمایند . در واقع تمامی این آیتم ها سبب با کیفیت محسوب شدن محتوای طراحی سایت شما خواهد شد.

کلمات کلیدی در محتواهای اشتراکی طراحی سایت

سعی کنید محتواهای تولید شده که در طراحی سایت خود قرار می دهید دارای حجم کلمات کلیدی مورد نظر شما باشند. در غیر این صورت شما پتانسیل رشد رنکینگ سایت خود به علت بالا بودن کیفیت محتوا را از دست خواهید داد. به طور مثال فرض کنید که تمامی محتواهای موجود در طراحی وب سایت شما با حجم کلمات کلیدی درست و مناسبی همراه باشند. در نتیجه به اشتراک گذاری این گونه محتوا در سایر طراحی سایت ها می تواند در ارتقا رنکینگ محتوای شما در تیتر و یا کلمه کلیدی خاصی بسیار موثر واقع گردد. این امر سبب شده که به رتبه بندی طراحی سایت شما در کلمه کلیدی اصلی و دلخواه شما ارتقا یابد . این فرآیند لینک گذاری و اشترگ گذاری در واقع سبب ایجاد اعتبار و ارزشی را به محتوای شما خواهد شد که مطابق الگوریتم پنگوئن گوگل یکی از عوامل بسیار موثر در سئو و ارتقا رنکینگ می باشد.

 طراحی سایت ارزان – فیس تری

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*